Ο Μανώλης Μαυρής, σκηνοθέτης της μικρού μήκους ταινίας Brutalia, Εργάσιμες Μέρες, η οποία προβλήθηκε στην 60ή Εβδομάδα της Κριτικής στο Φεστιβάλ των Καννών, κερδίζοντας το βραβείο Canal+, αλλά και στο 44ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, κερδίζοντας τον Χρυσό Διόνυσο Καλύτερης Ταινίας, είναι αυτός που σκηνοθέτησε τα τρία φετινά σποτ του 62ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Ο Μαυρής δημιούργησε τρία κινηματογραφικά σποτάκια, σε παραγωγή Κωστή Κατσαρού/The Stripes. Τα σποτ της φετινής διοργάνωσης μάς προσκαλούν να δούμε «τη μεγάλη εικόνα» και να θυμηθούμε πώς είναι να παρακολουθείς μια ταινία στο φυσικό της σπίτι, την κινηματογραφική αίθουσα.
«Μια νεαρή γοργόνα καταγγέλλει το body shaming, ένας μοναχικός κύριος καταλήγει να τρώει παρέα με διαφορετικές εκδοχές του εαυτού του, ένας άνδρας “χαλαρώνει” περιμένοντας να τεμαχιστεί από μία ταχυδακτυλουργό. Τι σχέση έχουν όλα αυτά μεταξύ τους; Συνδετικός κρίκος των ταινιών γίνεται η κίνηση της κάμερας, κατασκευάζοντας μια τριλογία σημάτων. Κοινό χαρακτηριστικό των ταινιών είναι το πλάνο που κάθε φορά “ανοίγει”, αποκαλύπτοντάς μας “τη μεγάλη εικόνα”. Το νόημα αλλάζει ανάλογα με το πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεσαι από το θέμα. Η σύνθεση αναπτύσσεται και τελικά ανατρέπεται. Με το “άνοιγμα” του κινηματογραφικού κάδρου σηματοδοτείται το άνοιγμα των αιθουσών για τους θεατές, καθώς και η εξωστρέφεια του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης», εξηγεί ο Μανώλης Μαυρής.
Δείτε τα τρία σποτ του 62ου ΦΚΘ:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.